Un mod folosit la Half-Life.
Cod:
meta /me't*/ or /may't*/ or (Commonwealth) /mee't*/ adj.,pref.
[from analytic philosophy] Un nivel de descriere. Scopul
MetaMod-ului este de a pune in functiune "un nivel in sus" fata de
modul normal al jocului Half-Life DLL. Stand intre modul jocului DLL si
motorul/binary Half-Life, el intercepteaza intersectia functiilor intre
cele doua, cu optiunea de a le trece de-a lungul neatinse, la fel de
bine ca si a le trece ca orice numa al DLL-urilor additional mod-like.
Astfel,
poti avea mai multe DLL-uri "mod-like", in functiune in acelasi timp.
Se spune "mod-like" deoarece aceste DLL-uri in plus (le vom numi
"plugin-uri") nu sunt facute pentru a furniza intregul joc,
funtionalitatea acestora este inca furnizata de "game.dll". Cu toata
acestea, aceste plugin-uri pot adauga sau modifica funtionalitatea
furnizata de dll-ul jocului, sau de motor insusi-de exemplu, adaugand
noi comenzi ale serverului, sau noi comenzi pentru client, sau chiar
orpirea comenzilor formate in dll-ul jocului. Desi plugin-ul nu poate
furniza intreaga funtionalitatea a jocului HL, si avand in vedere ca
intercepteaza informatiile data de dll-ul jocului, are ocazia sa faca
orice poate sa faca si dll-ul jocului (prin efortul necesar pentru
codare desigur).
Acesta este foarte similar cu modul in care
AdminMod-ul lui Alfred Reynold's functioneaza, care si acesta sta intre
motorul si dll-ul jocului, prinzand regularitati, si trecandu-le prin,
astfel modificandu-le functionalitatea. Cu toate acestea, mai degraba
decat a furniza doar cateva trasaturi aditionale serverului, MetaMod ne
permite sa adaugam trasaturi din DLL-uril multiple si separate. Sub
invelisul exterior, AdminMod poate fi si el insusi un plugin, si sa fie
lansat alaturi de alte plugin-uri numeroase. Si, incepand de la
versiunea 2.50 AdminMod, el a fost schimbat sa functioneze ca un plugin
al MetaMod-ului.
Link de download:
link